vizual za epromet link

Ilustrativna fotografija starice u fotelji

Projekt Zaželi se, zahvaljujući uspješnoj aplikaciji druge faze, nastavlja i u 2022. godini!

 

 

 

Projekt Zaželi jedan je od onih “neopipljivih” projekata, ali iznimno važnih za naš grad, posebno u vrijeme pandemije kada su gerontodomaćice, poštujući sve epidemiološke mjere, brojnim korisnicima dodatno olakšale i uljepšale dane u karanteni i izolaciji.

Grad Supetar pomaže osobama starijim od 65 godina, ali i onim mlađim od 65 godina koji su u nepovoljnom položaju, pod uvjetom da pravo na socijalnu uslugu potpore i podrške ne ostvaruju po drugoj osnovi.

Korisnici će besplatno dobiti brojne usluge, kao što su dostava namirnica, pomoć u pripremi obroka, održavanje čistoće stambenog prostora/domova krajnjih korisnika, pomoć pri oblačenju i svlačenju, održavanju osobne higijene, pomoć pri dostavi lijekova, plaćanju računa, i još mnogo toga.

Ova usluga osigurana je kroz projekt UP.02.1.1.13.0331, Zaželi – program zapošljavanja / Grad Supetar – faza II, kojeg sufinancira Europska Unija iz Europskog socijalnog fonda.

 

Umjesto da pišemo o tome kako šest žena brine za trideset i šest starijih i/ili nemoćnih osoba s područja grada Supetra, u sklopu druge faze projekta “Zaželi” kojeg financira EU u iznosu od 554.480,00 HRK i tako dalje, radije ćemo pisati o - ženama, gerontodomaćicama. :)

Tea Modrinić jedna je od ovih šest žena, i iako nerado ustupa fotografije za ove naše male objave, rado je s nama podijelila svoje iskustvo sudjelovanja u projektu. Tea je sudjelovala i u prvoj i u drugoj fazi, pa najbolje može prenijeti koliko ovakva usluga znači njenim korisnicima. U prvoj fazi, Tea se brinula za četiri, a u drugoj za šest osoba. Pomaže im u kućanskim poslovima, nabavlja potrepštine i higijenska sredstva, ali i, što je možda i najvažnije, pravi društvo, razgovara s njima.

“Nitko nije prepušten sam sebi, svi imaju nekoga tko se brine za njih, misli na njih. Ali, drago mi je da sam i ja tu da im pomognem oko svakodnevnih obveza, da im odem u spizu, očistim kuću... Puno im to znači“ priča nam Tea. Korisnici su se brzo navikli na novu uslugu i svoje gerontodomaćice, a da je ova usluga jednako važna korisnicima kao i samim novozaposlenim ženama, potvrđuje nam i Tea, kojoj je projekt pomogao da se “izvuče” iz samoće u kojoj se i sama našla, nakon smrti majke. “Rekla mi je jedna moja draga korisnica, s kojom sam se baš povezala, još od prvog dana, da me Bog njoj poslao, a zapravo, koliko god sam ja njima korisna, toliko je sve ovo i meni trebalo”, priča nam i napominje kako se nada da će se projekt nastaviti i u trećoj fazi, jer je ovakav tip usluge nešto što je otočanima zaista potrebno i korisno.

Ova web stranica koristi kolačiće

Ova web stranica koristi kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Klikom na poveznicu 'Informacije' saznajte više o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Prihvaćam' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.