Sukladno Strategiji razvoja Grada Supetra i Operativnom planu razvoja pametnog Grada 2019.-2023. Grad Supetar je s ciljem modernizacije, pojednostavljenja i ubrzanja komunikacije građana i gradske uprave te povećanja transparentnosti pružanja javnih usluga uspostavio platformu e-Usluge Grada Supetra.

Platforma e-Usluge predstavlja pretvorbu i prilagodbu djelovanja javne uprave u cilju postizanja što veće učinkovitosti rada, racionalnijeg korištenja proračunskih sredstava i kvalitetnijeg pružanja usluga.

E- Usluge Grada Supetra prvenstveno su namijenjene građanima kako bi im se pružila mogućnost online dostave zahtjeva i zaprimanja rješenja u postupcima pred gradskom upravom.

No, ujedno je povećana interna učinkovitost rada uprave Grada Supetra unapređenjem internih poslovnih procesa i baza podataka, implementirana su digitalna rješenja potrebna za učinkovitu internu komunikaciju i potporu e-Uslugama za građane te provedene edukacije službenika.

Kako bi omogućili građanima da se priviknu na novu komunikaciju s javnom upravom u prijelaznom razdoblju biti će omogućena predaja zahtjeva i obrazaca bez prethodne registracije i digitalnog potpisa.

Uslugama u sustavu e-Usluge možete pristupiti na dva načina
• kroz web stranice grada Supetra: bez prethodne registracije, lista svih dostupnih obrazaca nalazi se na ovom linku
• kroz prethodnu registraciju na sustav eUsluge

Kratke upute za vanjske korisnike nalaze se pdf dokumentu koji možete pruzeti u privitku ove obavijesti

Građanima su na platformi dostupni sljedeći zahtjevi i obrasci prikazani sukladno kategorijama, odnosno nadležnosti pojedinog odsjeka.

Odsjek za upravljanje gradskom imovinom, gospodarstvo i društvene djelatnosti

Upravljanje gradskom imovinom
- Zamolba za odobrenje privremenog korištenja javne površine po javnom natječaju
- Zahtjev za postavljanje reklamnih predmeta
- Zamolba za odobrenje privremenog korištenja javne površine

Socijalna skrb
- Zamolba za jednokratnu novčanu pomoć
- Zamolba za ostvarivanje naknade za novorođeno dijete
- Zamolba za ostvarivanje pomoći za stanovanje
- Zamolba za sufinanciranje pogrebnih troškova

Gospodarstvo
- Obrasci za prijavu na Program poduzetništva
- Zahtjev za sufinanciranje sadnog materijala

• Odsjek za komunalno redarstvo
- Zahtjev za izdavanje dozvole za ograničeno prometovanje pješačkom zonom
- Prijava nelegalnog odlagališta otpada
- Prijava komunalnog nereda
- Prijava komunalnog problema

• Odsjek za komunalne poslove i izgradnju
- Zahtjev za uređenje i izgradnju komunalne infrastrukture
- Zahtjev za izdavanje odobrenja i uvjeta za radove na javnim površinama
- Zahtjev za odobrenje priključka na javnoprometnu površinu
- Odobrenja za radovima na javnoj površini

• Odsjek za financije i proračun
-Zahtjev za izdavanje potvrde o podmirenim obvezama

 

Opisanom platformom Grad Supetar uspostavio je ključni element e-Uprave bez kojeg nije moguće zamisliti pametni grad. E-Usluge Grada Supetra postižu transakcijsku razinu (razina 4) u kojoj uprava u digitalnom obliku odgovara na autentificirane zahtjeve korisnika. Primjeri ostvarene transakcijske razine 4 u Hrvatskoj su malobrojni, do sada su tu razinu postigli samo sustav e-Građani te neki veliki gradovi poput Zagreba i Rijeke, ali tek za manji dio usluga.

 

banner knjižnica supetar

ban knjiznica supetar

ban knjiznica supetar

bilten web mali

ban knjiznica supetar

ban knjiznica supetar

Ove web stranice koriste kolačiće radi što boljeg iskustva posjetitelja stranice. Molimo da prije korištenja web stranice pročitate opće uvjete korištenja, uvjete zaštite osobnih podataka i Informacije o kolačićima. Klikom na poveznicu 'Zatvori' potvrđujete prihvaćanje kolačića na ovim stranicama.